måndag 7 september 2009

XD

Hejsan !!
Idag var det skolan gjorde inte så mycket jobbade med musiken och var på musik föreläsning men sedan efter det hade jag ph var super ahhaha men bara så alla vet min lärare är grymm på att spela gitarr:P hah a sen måste jag berätta att Sandra åker till spanien imorgon och jag är INTE avensjuk nej nej.....:( vill också åka utomlands..... aja men vi får känna oss bleka när hon kommer hem :( men nu har jag kommit hem och sitter här ska på träning om ett tag men vet inte om jag ska vara med för har lite ont i halsen:S aja vi får se men annars så mår jag bra :) ska köpa min moppe nu på lördag föresten :) längtar men kommer inte få åka med den så det är lite tråkigt eftersom jag inte fyller år förän den 24 september men men ....
Hoppas ni har haft en bra dag!!xD
Puss och kram
Elin