torsdag 24 september 2009

15ÅR:P<3<3<3




Hej idag är det ingen vanlig dag det är min födelsadag:)


Idag fyller jag 15 så det blev såklart moppen till skolan skulle åka med natta, men när jag kom till henne funkade inte hennes moppe:( så fick skjusa henne sedan i skolan redovisade jag setg 28 i svenska :) MVG!!! sedan på samlingen så skulle jag bjuda på fika och då började de sjunga för mig:S haha vad jag skämdes:P aja sedan satt jag och natta kvar och plugga sedan så vart det hem till natta kolla ifall hennes moppe funka men det gjorde den inte sedan vart det till biltema och jula köpte tejp och en till moppe hjälm :) sedan hem och äta sedan blev det tårta:P men nu ska jag göra instuderingsfrågor till so:n eftersom vi har prov imorgon typ:P hahaha inte pluggat något men det ska gå bra för jag och natta ska åka på frukost matte imorgon ska åka hemifrån kl halv sju:P nu måste jag sluta


PUss hej hoppas ni också har haft en bra dag:)


EN GLAD ELIN:)<3