söndag 6 september 2009

ny dator

HEj har inte kunnast skriva för har varit upptagen och plus att våran dator pajade när det blev strömavbrott:P
aja i fredags så var det skolan sedan hem och träning sedan bvar det hemma och ta det lugnt

Lördag: åkte till farmor och farfar för min farfar fyllde 65år sedan så vart det hem och kolla på filmer: licens to wed och Vicky chrisina barcelona men det var bara det första som var bra den andra sög men men

Söndag: idga så vart det först försöka fixa datorn eftersom det varit strömavbrott under natten så funkade inte datorn men sedan så vart det vara med natta vi gick runt och tog kort överallt. sedan så vartd et hem och medans jag varit med natta hade mamma och pappa köpt en ny dator... men sedan så satt jag och kollade på tv tror jag

Vad jag gör nu?
jo jag sitter här ska gå in på min bdb också sedan så ska jag kolla på tv det är någon film´som börjar på 3:an och ja imorgon är det skola igen så det är vanlig vardag:P aja
puaa hej<3