onsdag 2 september 2009

hahah Fett bra dag!!!

Hej idag var det först skolan och vi hade idrott det var fotboll var fett kul vann méd typ 10-1 mot det andra laget :P sedan vart det skola och lunch på lunch rasten så hade vi kul elr hur sandra natta och liv? hahah aaa måste göra igen sedan efter rasten så jobbade jag och sandra med svenska det gick bra nästan klara med förberedelsen för debatten:) är nervös för debatten :P men det ska väll gå bra:) men sedan vart det samling och sedan here 4u möte:) haah det var ett helt bord med fika:p haha men sedan så efter ett tag så gick jag tillbaka till musik arenan för sandra natta och madde hade PH och ville hellre vara där och då när jag kom dit berättade jag vad vi hade gjort och så och de tyckte det var skit kul att vi hade fått fika och ville kolla så vi gick dit och innan vi gick sa anders att vi skulle ta med en muffins till honom och när vi kom dit så gick sandra och natta dit direkt och sedan kom jag och madde också och då tog jag en muffins åt anders och lív tog åt madde natta och sandra :P sedan gick vi tillbaka och då fick anders sin muffins och madde tänkte ta den och då så frågade han om hon vågade ta den och hon försökte men det gick inte och sedan så kom liv och tog den och gav madde och sandra chokladen sedan så tryckte hon in muffinsen i Anders mun:P hhhahahahah det var skit kul sedean så började vi rita på tavlan ett litet konstverk till liv från mig madde sandra och natta kommer bilder sen för kan inte lägga in bilder från den här datorn men det blev verkligen en lykad dag :) hahah vi är grymma:) ojustia när vi visade konstverket för liv och anders så började de bara asgarva :P hahaha men sedan när sandra sa att det stod tony på tavlan fick liv damp:P hahahh men men sedan så tog i bussen hem och sandra låg typ på ett säte och jag satt på hennes ben och natta stod men sedan så vart det gå hem från bussen och sedan när jag kom hem satt jag lite vid datorn sedan så blev det mat och sedan så har jag gjort min budget som jag ska lämna in imorgon, riktigt stolt:P haha men nu ska jag väll kolla på tv elr läsa bok (Twilight) hahah sedan så blir det The batchelorette:) bästa programmet :) hahah ska gå nu puss hej
hoppas ni också hade en sådan här bra dag:)