söndag 20 september 2009

Uppdatering från helgen:)

Fredags:
Gjorde inte så mycket det var skola sedan följde jag med och kollade på träningen sedan så vart det hem .

Lördag:
Först vart det städa sedan åkte jag och handlade inför festen och mitt släktkalas. Sedan vart det hem och förbereda för festen sedan kl 18.00 kom LIV,Sandra, Natta, Malin och Mickan vi gjorde pizza och kollade på film fick en tröja av mickan sedan av natta liv och sandra fick jag en bok (lipstick jungle) och ett par slags sockor om man säger så sedan av Malin fick jag en bok (New moon<3) och ett spel :) en lyckad dag<3<3

Söndag:
FÖrst vart det match vid 13.00 mot Virsbo vann med 5-2, sedan vart det hem och duscha och byta om till släkt kalaset sedan vart det kalas och nu sitter jag här och tråkar :P ska snart gå upp och lägga mig och läsa breaking dawn<3<3

Imorgon är det skola, PH, teater och träning sedan är det hem och ta det lugnt:P hahah

Hoppas ni har haft en bra helg<3<3
ELin