söndag 16 augusti 2009


Idag har det inte hänt så mycket men igår va jag med liv och det var kul vi färgade hennes hår vet inte hur resultatet blev för jag åkta innan men hoppas du blev nöjd liv:)


Har saknat massor av perssoner nu under sommaren som

Nathalie, Liv och Sandra specielt men många till


På tisdag blir det utvecklingsamtal men min nya handledare Anders Larm :P vi skulle först fått Per GIdlund men han slutade under sommaren men jaja...hoppas på att han är bra i alla fall


Men just det har varit och kollat på moppe också jag har hittat vilken jag vill ha men ska väll bara vänta tills jag fyller år sedan ska jag köpa det :D längtar....Natta då kan du och jag åka tillsammans till skolan:P hahaah


Fast jag är nöjd med mitt lov min uppdatering har varit dålig pga att jag har varit upptagen hela tiden :P


Under sommaren har jag varit mycket i spåret och sprungit massor, men under sommaren har jag varit klantig och stukat min fot rättså rejält och då har jag såklart varit tvungen att vila men annars har jag hållit igång... men det är också skönt att sommaren har tagigt slut för nu kommer man in i vardagliga rutiner och innebandyn börjar såklart:) Jag undrar hur det kommer att bli nu när vi har gått till rönnby och hur det blir där för då är vi två målvakter som vi nästan aldrig har varit förut och pluss att vi ska spela i DJ18/20 och Div 3 lite läskigt kommer det väll ändå att bli men vi får se det är väll mäst nyfiken nervositet:)


just nu ska jag väll inte göra något specielt kolla på tv tror jag och sen ska jag plocka ur diskmaskinen och kanske damsuga mitt rum om jag orkar annars gör jag det imorgon för efter lunch var jag ut och sprang runt hela skälvby gick bättre än förväntat:) det är ju positivt och föresten så har jag ju det med distrikslaget kvar också hoppas att jag går vidare men man vet ju inte men hoppas kan man ju:) det kommer väll vara något cooper test här snart tror jag och kolla om vi har förbättrat oss eller inte aja hoppas det är snart nu när man väl har bra kondition:P aja vi får se om ett tag kommer lägga ut hur det går här på bloggen :)


Ha det bra

Elin