onsdag 26 augusti 2009

En rolig dag som man inte ville missa:P


Hej idag har det hänt massor med saker... först i skolan på morgonen så hjälpte jag sandra och natta, Anders med en grej det roliga var att sitta och prata :P men sedan var det idrott och vi spelade brännboll var väll ok, förutom vädret sedan så när vi skulle till omklädningsrummet hände det lite saker sedan vart det skola igen och sedan så pluggade vi jag och natta testade steg 23 i matte:) men sedan efter skolan så stannade jag kvar och väntade på natta och sedan så gick vi också och pratade med spanska läraren och rektorn. sedan så pratade vi med Anders igen och liv och natta torterade mig:P ajja sedan blev vi utslängda av Anders och gick vidare och då så fortsatte liv och natta och då mötte vi isabell och då var jag tvungen att berätta allt för henne också .... suck:( men sedan så gick vi och skulle ta bussen hem och då så åkte den precis förbi ochdå fick vi vänta en buss och på bussen ringde liv och då sa hon

" hej vet du jag fick skjus av isabell så jag är hemma nu, men vet du hon var på väg till råby
(jonas).... och vet du vi brukade kalla dig och jonas för promenadparet:P aha sa hon ... och nathalie kom på dig och jonas på maxi när ni kollade på gardiner? ja vi har flyttat ihop

har ni ?

ja "


och sedan fortsatte liv att prata men det var hel sjukt hahah kan inte fatta det :P

aja det har vartit en super dag:P


Puss hade mycket mer att skriva men orkar inte skriva mer men

Ha en bra dag:)