måndag 24 augusti 2009

första riktiga skoldagen:P

Hej idag vart det skola gick upp kl halv sju sedan så cyklade jag till skolan:) i skolan blev jag och natta färdiga med steg 23 igen:( men nu ska vi i allafall hinna redovisa det ;) sedan vart det lite engelska med liv och sedan massa annat och så hade jag ph...... kan inte säga så mycket om det förutom att anders var bra att ha ph med, sedan vart det hem till liv en stund vi gjorde inget speciellt men sedan cyklade jag hem och hon åkte till sin sång elr vad det var... hahahha sedan nu har jag kommit hem och jag var också tvungen att pumpa min cykel fans inte så mycket luft kvar enligt mig men nu är den fullt pumpad:P aja men ikväll händer väll inget speciellt ska väll kolla på lipstick jungel:) love alla borde kolla på det Kl. 21.00 på 3:an :)

Men sedan nu ska jag väll inte göra något speciellt men aja ska väll hitta på något tror att det blir att läsa eclips :) alla som inte har lästa twiligt böckerna måste läsa dem de är super bra:)

Puss och kram
ELin