onsdag 1 april 2009

1 april

Idag först skolan på förmiddagen var det steg kanske inte gick så bra men men, sen efter lunch så fick vi gå till konstmuseumet och göra några uppgifter vi var tvungna att göra:( men sedan gick vi in till stan för att kolla om vi hittade prao plats till mig:) först gick vi runt och kollade men hittade ingen sen blev sandra och Natta typ arga men man vill ju inte praoa någonstans där man inte känner sig trygg om man säger så:P hahah aja sen gick vi till skopunkten och fråga men då skulle jag få lov att vänta i en halv timme innan hennes chef skulle komma så du gick vi till Hemtex och frågade och då fick jag prao därXD hahah. sen gick vi och tog varsin glass från mc. Sen tog vi bussen hem:) sen när jag kom hem så satte jag mig vid datorn sedan pluggade jag, skev om hela 1, 2 världskriget:( så jag fick blåsor på mitt fingerXD sen var det greys atonimi (stavning) sen så läste jag ur min bok som e så bra:) sen sov jag :P
Puss och Kram
Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar