lördag 14 november 2009

en vanlig lördag... kan man kalla det....

Först idag så var jag på wennströmska på öppet hus tycker det verkar skit bra så vill börja på en gång:D sedan vart det hem och nu har jag skrivit klart dialogen i spanska som jag sk aredovia i början av nästa vecka men nu sitter jag här snart kommer gästerna eftersom pappa har fyllt år:)Grattis till han :P sedan så ska jag vakta grannens kanin och sedan måste jag fixa lunchen till imorgn när jag ska på distrikslagsmatch:) det är sista uttagningen men hoppas att det går bra nu vill verkligen gå vidare det skulle vara en sådan upplevelse:)

Men om jag går vidare så kommer jag inte kunna gå på New moon premiären för att då komer det vara en träning så då kommer jag få vänta ytterliggare två dagar:( men men vad gör man inte....

Ha de nu ska jag gå och kolla till grannens kanin:P

EPE