måndag 8 juni 2009

LEDIGT!!


hej glömde skriva igår men det kommer nu, först var det springa med mickan sedan åkte vi till mediamarkt och kollade på mobil ska få en ny någon som har förslag på någon mobil?

aja sedan hem och bara ta det lugnt .

Idag har jag varit på stan gick till optikern för att de var tvugna att laga mina glasögon för glaset hade rammlat ut sedan så gick vi till olika mobil affärer och sist till biblan lånade "hur kär får man bli av Ktarina von bredow" har läst den en gång redan fast ska läsa den en gång till för den är så bra:) aja sedan så vart det hem och äta och nu sitter jag här :) tänk det är bara 3 dagar kvar tills vi får sommar lov sedan så på söndag åker jag till falun på innebandy läger kul:) sedan i sommar ska jag till rättvik, daftö och sedan kommer jag bara att ta de lugnt
Det blev ett långt inlägg men ska sluta nu
HOPPAS ALLA FÅR ETT BRA SOMMARLOV<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar