tisdag 12 maj 2009

12 maj


Idag så först skolan hitta på skit kul sak på lunch rasten hahh Spindelmannen:P ajja sedan så vart det till skolan kompleterade tekniken sedan så jobbade jag spanska:) efter skolan körde jag lite på nattas moppe sedan så skjussade hon mig till stan så jag kunde lämna min prao lapp till Hemtex sedan så gick jag och sandra runt till olika affärer hittade en jätte snygg bikini topp som jag köpte:) aja sedan på bussen hem funkade bara en dörr och på bussen var det två barnvagnar och två med rolator plus massor med folk... sedan så tjöt det något ljud´också nicklas och hans kompis satt och härmande det :P sedan så var man tvungen att säga till att man skulle av:) hahah

Konstig dag men imorgon så ska jag få skjuss av natta till skolan :)

Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar